10 Ağustos 2013 Cumartesi

Dolanger veya Kocakarı Gerdanı veya Sarma Baklava...

    Bayram telaşı,temizliği,tatlısı derken blogumdan biraz uzak kaldım ama misafirlerim için tatlı ve pasta yapmaktan hiç uzak kalmadım...
    
    Bu arada hepimizin bu güzel ayda tuttuğumuz oruçları Allah kabul etsin ve Ramazan Bayramımız hepimize mübarek ve kutlu olsun...
   
    Gelelim ikramlarımıza...Daha önce de bahsetmiştim, Kudret Kaan adında minik bir prensimiz var.Artık evlat da olduğuna göre anne evinde ev yapımı baklava olmalı diye düşünürken televizyonda gördüğüm Kocakarı Gerdanı Tatlısını yapmaya karar verdim. Gecenin ikisinde verdiğim bu karar acaba kaç saatime mal olacak diye düşünürken 2 saat içinde tatlımı bitirmiştim bile...Hazırlık aşamalarımı da hemen sizlerle paylaşıyorum :)   




Hiç yorum yok: